GAL]
Fai uns día recibíamos nesta institución a un grupo de 20 alumnos/as da Universidade de Santiago de Compostela – USC por iniciativa de
Amparo de Juan Bolufer, a que é profesora titular da área de Literatura Española e unha das grandes investigadoras do escritor.
Alumnado do Grao de Ciencias da Cultura e Difusión Cultural, visitaría este Museo –centro decano de Valle-Inclán no país– guiado polo seu director. Proseguiron a súa estadía na vila para coñecer a Ruta Valleinclaniana, con paradas no casal da Mercé e “Villa Eugenia”, as residencias do autor xunto coa propia Torre de Bermúdez; a farmacia que foi de Santiago Tato e os exteriores da Casa Grande de Rábago e do pazo do Couto, lugares de tertulias e de recreos xunto co pazo da Torre de Xunqueiras – Gasset; e ascender ata o miradoiro de Valle-Inclán para admirar o micro universo da maior das rías de Galicia: a Arousa de O Barbanza e O Salnés.
Logo de xantar na Pobra do Caramiñal pola tarde traslaráronse a Vilanova da Arousa.
———
[ESP]
Hace unos días recibíamos en esta institución a un grupo de 20 alumnos/as de la Universidad de Santiago de Compostela – USC por iniciativa de Amparo de Juan Bolufer, quien es profesora titular del área de Literatura Española y una de las grandes investigadoras del escritor.
Alumnado del Grado de Ciencias de la Cultura y Difusión Cultural, visitaría este Museo –centro decano de Valle-Inclán en el país– guiado por su director. Prosiguieron su estancia en la villa para conocer la Ruta Valleinclaniana, con paradas en el casal de A Mercé y Villa Eugenia, las residencias del autor junto con la propia Torre de Bermúdez; la farmacia que fue de Santiago Tato y los exteriores de la Casa Grande de Rábago y el pazo del Couto, lugares de tertulias y de recreos junto con el pazo de la Torre de Xunqueiras – Gasset; y ascender hasta el mirador de Valle-Inclán para admirar el micro universo de la mayor de las rías de Galicia: la Arousa de O Barbanza y O Salnés.
Luego de almorzar en A Pobra do Caramiñal por la tarde se acercaron a Vilanova da Arousa.
Por Antonio Gonzalez Millan